torsdag 26 november 2015

Nu börjar det bli dags (och inför 2016)

att redovisa novembers FO.
Senast 3 december vill jag se en bild på era NovemberFO.
Det är kul att några redan är klara med sina projekt.
Och i vanlig ordning vill jag se en bild på decemberUfot senast 7 december.
Jag kommer att vara i Las Palmas 2 veckor och har dålig tillgång till
internet, men någon gång ska jag väl kunna hitta hit och kolla hur det står till.
När jag kommit hem drar jag vinnaren för november, men skickar inte vinsten
förrän i januari.
Och bilder på FOdecember vill jag ha en bild på senast 3 januari 2016.
Eftersom jag nu har 4 vinster kvar drar jag 3 vinnare för december.
Lycka till!
Jag hoppas att någon tar över och gör en ny UFO-blogg med sina egna regler.
Jag vill gärna vara med nästa år, men som sagt jag tycker att det räcker med 5 år som ansvarig. Gör gärna "reklam" här för hur man anmäler sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar