torsdag 30 juli 2015

Nytt försök till augusti UFO

Ok, nu har jag funderat lite till. I våras repade jag en påbörjad sjal, Dew drops, för att kunna använda garnet till något annat projekt. Jag hade en till påbörjad Dew drops i ett annat garn, som jag tänkte färdigställa istället. Men under våren stickade jag en annan stor sjal, med liknande rondell-mönster, och nu har jag kommit fram till att jag faktiskt inte vill slutföra det här projektet heller. Så jag har bestämt mig för att repa. Igen. Fast den här gången ska jag påbörja det nya mönster jag tänker att garnet ska användas till istället, Peppernut. Jag tror inte jag hinner igenom hela sjalen den här månaden, så jag sätter ambitionen till att ha kommit fram till spetsmönstret.

Så här långt har jag kommit på Dew Drops, men som jag nu ska repa upp och påbörja ett nytt projekt med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar