onsdag 3 juni 2015

Annas UFO för juni

Nu börjar det bli STORA projekt kvar i UFO högen och ett par surdegar.

Jag fick leta länge på bloggen för att hitta när jag började. Jag köpte garnet från Marias garn och nu fyller ju Litet Nystan 5 år så det var ett tag sedan. Jag hittade ett inlägg från 2009 där jag är lycklig över att startat ett par sockor. Det blev en och lite till för SSS kan tydligen drabba sockstickningsnybörjare också.

Jag vill minnas att det är bambu i garnet och att Maria har handfärgat det. Jag hittade mönstret på Ravelry i alla fall så lite lättare blir det ju då.

Inte för att jag egentligen känner för att stikcka detta men att repa upp känns ju kortat. Detta ska ju vara lite utmanande också.

1 kommentar:

  1. Vilken vacker färg! Heja dig, nu är du snart klar och har ett par extra sockor att ta på dig svala sommarkvällar.

    SvaraRadera