torsdag 26 februari 2015

Februari FO

Ett tag trodde jag inte på att tröjan skulle bli klar.
Maria Magnussons orginalmönstet blev nämligen ändrat av tidningen när det blev publicerat. Väldigt tråkigt, för hennes orginaltröja är så fin!
Nå, så jag som hade tänkt att jag skulle få ett mönster att gå efter när jag stickade min första v-ringning, fick frilansa hela oket :o

Mönsterstickningenr superläckert: ett argylemönstwr bestående av vandrande maskor och spets i romber.

Jag tror det blev bra till slut och nu är den sista tråden fäst!


Nu har jag bara sju ufon kvar allt som allt!
Måste starta lite nytt, tror jag allt!

2 kommentarer:

  1. Härligt att den blev klar. Jag har min som ett framtida månadsufo, men den får vänta lite till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Efwa!
      Ja, det kanske kan vara bra att avvakta lite till med Fallow. Det är lite att fippla med den så att den blir bra. Kanske Maria släpper Fallow själv senare i år?

      Radera